توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آب‌های قشم

منبع
مهر
بروزرسانی
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آب‌های قشم

مهر/ رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهده‌شده از شناور مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.

علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهده‌شده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم به‌صورت عادی و بدون هیچ‌گونه اختلال در جریان است.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today