نماد آخرین خبر

خانواده آران و بیدگلی هزینه نذر محرم را صرف آزادی یک زندانی کردند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خانواده آران و بیدگلی هزینه نذر محرم را صرف آزادی یک زندانی کردند

ايرنا/ رئيس زندان کاشان گفت: دو فرد نيکوکار از يک خانواده اهل نوش‌آباد شهرستان آران و بيدگل هزينه سالانه نذري شب هفتم محرم را براي آزادي يک زنداني محکوم مالي اختصاص دادند.

محسن محبوبي،  رئيس زندان کاشان با اعلام اين خبر افزود: يک مددجوي ۵۰ ساله که نزديک به ۹ سال را به علت ضرب و جرح در زندان گذرانده بود، از سوي دو فرد نيکوکار آزاد شد.
وي تشريح کرد: اين مددجو محکوم به پرداخت يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال بود که پس از مشارکت نيکوکاران، شاکي با دريافت ۳۵۰ ميليون ريال رضايت خود را اعلام کرد.
رئيس زندان کاشان بيان کرد: ۵۰ نفر از مددجويان محکومان مالي هستند که در صورت مشارکت مردم مي‌توانند به آغوش خانواده برگردند و از اين رو انتظار مي‌رود نيکوکاران بخشي از هزينه نذري‌ خود را به پيروي از امامان معصوم(ع) براي آزادي زندانيان اختصاص دهند.
وي اضافه کرد: پيش‌تر در شب سوم محرم نيز در راستاي ترويج فرهنگ مشارکت نيکوکاران براي آزادي زندانيان، آيين گلريزان در زيارت باب‌المراد آران و بيدگل برگزار و حدود يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال جمع‌آوري شد.
محبوبي تاکيد کرد: همه هياتي‌ها بايد در عمل و رفتار حسيني باشند و عمل به آموزه‌هاي اخلاقي ديني و سيره امامان معصوم(ع) را الگوي زيست خود قرار دهند تا جامعه‌اي شايسته داشته باشيم.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today