نماد آخرین خبر

۲۰ واحد اقتصادی تعطیل کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید باز می‌گردند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۲۰ واحد اقتصادی تعطیل کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید باز می‌گردند

تسنيم/ معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ۲۰ واحد توليدي تعطيل به چرخه توليد باز مي‌گردد.

حشمت‌الله صميمي‌دوست، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار کهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: صندوق کارآفريني اميد با خدمات خوب و قابل قبولي که ارائه کرده رتبه اول استان و کشور را در اختيار دارد.

وي بيان کرد: در هفته دولت امسال اکثر طرح‌ها و پروژه‌هاي که بازديد داشتيم و مورد بهره‌برداري قرار گرفتند بخش مهمي مربوط به صندوق کارآفريني اميد بوده است.

صميمي‌دوست با اشاره به اينکه سوله اين واحد راکد بود و بعد از يک دهه اين سرمايه منجمد به مولد تبديل مي‌شود، افزود: جمعي از فارغ‌التحصيلان دانشگاهي در سطح دکترا اين واحد را احياء و به چرخه توليد بازگرداندند و به معناي واقعي اميد تزريق کردند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار کهگيلويه و بويراحمد خطاب به مديرعامل صندوق کارآفريني اميد گفت: امسال در برنامه‌هاي اقتصادي استان احياء 25 واحد راکد ديده شده که از صندوق کارآفريني اميد درخواست داريم استان را در احياء اين طرح‌ و ساير طرح‌هاي بخش کشاورزي و اقتصادي بالاي 60_70 درصد پيشرفت فيزيکي کمک کند و تسهيلات لازم براي احياء واحدها را پرداخت کند تا در سال جهش توليد اين واحدها به چرخه توليد  بازگردند و در تاريخچه خدمت دولت تدبير و اميد ثبت و ضبط شود.

وي عنوان کرد: محصولات اين واحد شوينده و ضدعفوني کننده 100 درصد جذب بازار استان مي شود و اميدوارم با توسعه اين واحد صادرات محصولات اين واحد محقق شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کهگيلويه و بويراحمد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEHe2Udy6NymWhYoJA
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj.today