نماد آخرین خبر

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد

باشگاه خبرنگاران/ مراسم تاسوعا و عاشورا در صحن جامع مهدوي مسجد مقدس جمکران با رعايت کامل موارد بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي برپا مي شود.

حجت الاسلام ياسين حسين آبادي، معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران با اشاره به اين که بر اساس شيوه نامه ‌هاي بهداشتي و ممنوعيت برگزاري مراسم عزاداري در فضا‌هاي بسته، امسال ميزبان هيئت‌هاي مذهبي در مسجد مقدس جمکران هستيم، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ميزبان هيئت محبين اهل بيت (عليهم السلام) و شب‌ها از ۲۱ تا ۲۳ مراسم هيئت فاطميون در صحن جامع مهدوي برگزار مي‌شود.

او به برنامه‌هاي روز‌هاي پاياني دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: روز جمعه هشتم ماه محرم از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ همايش «أحلَي مِنَ العَسَل» را با حضور جمعي از جوانان و نوجوانان با سخنراني حجت الاسلام احمد پناهيان برگزار خواهيم کرد، در اين همايش مديحه سرايان جوان و نوجوان نيز برنامه خواهند داشت.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ظهر روز‌هاي آتي تا روز عاشورا ميزبان سخنراني آيت الله محمدمهدي شب زنده‌دار براي عزاداران خواهيم بود و روز تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در صحن جامع مهدوي مراسم عزاداري با رعايت کامل شيوه نامه هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي را برگزار خواهيم کرد.

حسين آبادي از برگزاري مراسم مقتل خواني با مداحي حاج مهدي سلحشور در روز عاشورا خبر داد و گفت: غروب عاشوراي از ساعت ۱۸ زيارت ناحيه مقدسه را با نواي آيت الله سيد محمدمهدي ميرباقري زمزمه خواهيم کرد.

او در مورد برگزاري مراسم شام غريبان بيان کرد: مراسم شام غريبان پايان بخش مراسم دهه اول ماه محرم در مسجد مقدس جمکران است که  با سخنراني حجت‌الاسلام احسان بي‌آزار تهراني و مداحي حاج مهدي سلحشور به پايان مي‌رسد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قم را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قم در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP4X0C8J_Xh0Eh1Cg
آخرين خبر قم در اينستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday