نماد آخرین خبر

پلیس اماکن همدان ۱۱ واحد متخلف را پلمب کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلیس اماکن همدان ۱۱ واحد متخلف را پلمب کرد

ايرنا/ رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي همدان گفت: عوامل اين نيرو در يک هفته گذشته ۱۱ واحد متخلف را به علت رعايت نکردن مسائل بهداشتي پلمب کردند.

سرهنگ احمد رحيمي، رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي همدان در اين باره اظهار داشت: در يک هفته گذشته ۲۰ واحد صنفي در زمينه موضوع هاي مختلف بهداشتي مورد رصد پليس قرار گرفتند.
وي اضافه کرد: پنج واحد مرغ فروشي تعطيل و چهار قليان سرا به علت رعايت نکردن مسائل بهداشتي پلمب و از اين واحدها ۲۷ عدد قليان جمع‌آوري شد.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي همدان با بيان اينکه رعايت فاصله اجتماعي در کافي شاب ها بسيار ضعيف است اضافه کرد: ۹ واحد کافي شاب بعد از محرز شدن تخلف بهداشتي متعهد به رعايت آن شدند و ۲ واحد ديگر به علت تکرار تخلف پلمب شدند.
وي بيان کرد: پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي همدان نيز اقدام به پايش سايتها و رصد افرادي که اقدام به تشويش اذهان عمومي در فضاي مجازي داشتند، کرده است و در اين راستا يک متخلف به مرجع قضايي معرفي شد.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي همدان بيان کرد: همچنين ۱۰ مورد خبر نادرست در سايت ها و کانال ها قرار گرفته بود که پس از تذکر اين اخبار حذف شد.
سرهنگ رحيمي از انجام چهار مرحله عمليات رواني در ۶۰ کانال توسط پليس فتا خبرداد و افزود: ۲ گشت مشترک با تيم‌هاي بهداشتي و چهار واحد تيم مشترک با مجموعه اتحاديه‌ها و اتاق اصناف داشته‌ايم.
وي از رعايت نکردن دستورالعمل‌هاي بهداشتي در محوطه گنجنامه توسط دستفروشان و مسافران خبر داد و افزود: حاضران در محدوده پناهگاه دوم کوهستان الوند که بيشتر با تلکابين به اين محل عزيمت مي کنند و جزو کوهنوردان نيستند نيز ماسک نمي‌زنند.
  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان همدان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر همدان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEH4hhdUB7Tpo7icCQ
آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today