نماد آخرین خبر

ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان مرکزی تغییر کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان مرکزی تغییر کرد

فارس/ مدیرکل انتقال خون استان مرکزی از تغییر ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین و مرکز حضرت ولیعصر(عج) اراک در روزهای ششم و هفتم مردادماه خبر داد.

ریتا ظهیری، مدیرکل انتقال خون استان مرکزی اظهار کرد: به دنبال افزایش دمای هوا تغییر ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین و مرکز حضرت ولیعصر(عج) اراک با تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان تغییر کرد.
وی افزود: پایگاه انتقال خون شهرستان اراک، از ساعت ۷/۵ صبح تا یک بعدازظهر و در نوبت‌کاری عصر، از ساعت ۳/۵ بعدازظهر تا ۸/۵ شب فعال خواهد بود.
ظهیری گفت: پایگاه انتقال خون شهرستان ساوه، از ساعت ۷/۵ صبح تا ساعت یک بعدازظهر و پایگاه انتقال خون شهرستان خمین، از ساعت ۷/۵ صبح تا یک بعدازظهر آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.
به گفته وی مرکز اهدای خون حضرت ولیعصر(عج)، از ساعت ۷/۵ صبح تا یک بعدازظهر بوده و پذیرش اهداکنندگان در نوبت صبح پایگاه‌ها از ساعت ۷/۵ صبح تا ساعت ۱۲/۵ ظهر و در نوبت عصر پایگاه اراک از ساعت ۳/۵ تا ساعت هشت شب انجام می‌شود.
مدیرکل انتقال خون استان مرکزی بیان کرد: پایگاه‌های انتقال خون ساوه، خمین و اراک در هر دو روز شنبه و یکشنبه فعال و مرکز اهدای خون حضرت ولیعصر(عج) اراک فقط روز یکشنبه فعال است. 

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today