نماد آخرین خبر

ورود دلار صرافی‌های بانکی به کانال ۲۳ هزار تومان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ورود دلار صرافی‌های بانکی به کانال ۲۳ هزار تومان

ايرنا/ بهاي دلار و يورو امروز همچنان با افزايش قيمت مواجه بود و قيمت دلار در صرافي‌هاي بانکي به کانال ۲۳ هزار توماني وارد شد.

با وجود اختلاف قيمت قابل توجه ميان نرخ ارز در صرافي‌هاي بانکي و بازار غيررسمي، اما همچنان روند افزايش قيمت ارز امروز نيز ادامه يافت.
براين اساس، ‌قيمت دلار در صرافي‌هاي بانکي در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقيقه امروز با افزايش ۳۲۰ توماني نسبت به روز گذشته وارد کانال ۲۳ هزار توماني شد و به بهاي ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان براي خريد و ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان براي فروش عرضه شد.
همچنين تابلوي صرافي‌هاي بانکي براي خريد و فروش يورو نيز شاهد افزايش قيمت ۳۲۰ توماني بود. اين صرافي‌ها هر يورو را با بهاي ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان خريداري و ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش مي‌رسانند.
اما مشاهدات از بازار غير رسمي ارز نيز نشان از ادامه شيب صعودي قيمت دلار دارد.  اين بازار در حالي که ديشب در معاملات شبانه سفته‌بازان تا حدود ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزايش قيمت داشت، صبح امروز با مقاومت بازار و کاهش محدود قيمت مواجه شد. اما از حدود ساعت ۱۲ ظهر مجددا بازار درگير شيب صعودي در قيمت‌ها شد و در حال حاضر خريد و فروش نقدي دلار در محدوده قيمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان انجام مي‌شود.
علاوه بر اين در سامانه سنا روز کاري گذشته (۲۲ شهريورماه) بدون تغيير قابل توجه نسبت به روز قبل، براي فروش هر يورو مبلغ ميانگين ۲۷ هزار و ۲۹۹ تومان و براي فروش دلار نيز رقم ميانگين ۲۲ هزار و ۳۷۹ تومان ثبت شده است.
در سامانه نيما نيز در روز معاملاتي گذشته، فروش هر حواله يورو با ميانگين قيمت ۲۵ هزار و ۳۹ تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نيز در روز معاملاتي گذشته با ميانگين قيمت ۲۱ هزار و ۷۷ تومان انجام شد.
ارقام ثبت شده در سامانه نيما نشان مي‌دهد اين بازار با کمبود عرضه ارز مواجه نيست و به همين دليل حواله‌هاي ارزي بدون توجه به واکنش هيجاني در بازار آزاد با نرخ متعادل در حال معامله است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran