نماد آخرین خبر

ماجرای خبر ضرب و شتم یک شهروند توسط پلیس ایرانشهر چه بود؟

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ماجرای خبر ضرب و شتم یک شهروند توسط پلیس ایرانشهر چه بود؟

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر خبر منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر ضرب شتم شهروند ايرانشهري توسط پليس را تکذيب کرد.

محمود سعادتي، فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر ابراز کرد: در پي انتشار خبري در شبکه‌هاي اجتماعي منتصب به افراد معاند مبني بر ضرب و شتم يک شهروند توسط مأموران يگان امداد شهرستان بررسي صحت و سقم اين خبر در دستور کار بازرسي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: در اين خصوص به تيم بازرسي شهرستان ماموريت داده شده تا به طور دقيق ابعاد موضوع را بررسي تا در صورت محرز شدن صحت و سقم اين خبر به صورت قانوني با افراد خاطي برخورد شود.
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر تصريح کرد: برخلاف ادعاي اين کانال خبري معاند، مبني بر عدم توجه مراجع نظارتي اين فرماندهي به شکايت شاکي در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد هيچگونه مراجعتي از سوي هيچ يک از شهروندان به نهاد‌هاي نظارتي شهرستان براي طرح شکايت در خصوص موضوع فوق صورت نگرفته است.
سعادتي با اشاره به اينکه هدف شبکه‌هاي اجتماعي معاند در فضاي مجازي در انتشار اين خبر تخريب چهره پليس بوده است، خاطرنشان کرد: پليس در راستاي ارتقاي حقوق شهروندي و تسريع در پيگيري و رسيدگي به مطالبات مردمي، با بهره‌گيري از سامانه ۱۹۷ امکان طرح شکايات، انتقادات يا پيشنهادات خود را نسبت به عملکرد مامورين نيروي انتظامي فراهم کرده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سيستان و بلوچستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKZUcFIniUcdLn0Lw
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today