نماد آخرین خبر

پرونده گازرسانی به شهرستان نهبندان سال ۱۴۰۰ بسته می شود

منبع
شبستان
بروزرسانی
پرونده گازرسانی به شهرستان نهبندان سال ۱۴۰۰ بسته می شود

شبستان/ فرماندار نهبندان با بيان اينکه با اجراي پروژه هاي در دست اجرا، سال آينده پرونده گازرساني به نهبندان بسته مي شود، گفت: در حال حاضر بيش از ۸۰ درصد مردم شهر نهبندان اشتراک گاز دريافت نموده اند.
 
مجيد بيکي، فرماندار نهبندان امروز(۲۴ شهريور) در ديدار با محمودي معاون بهره برداري و نيک طلب رئيس واحد گازرساني به صنايع شرکت گاز خراسان جنوبي اظهار کرد: نگاه شرکت گاز استان به گازرساني به مناطق تبديل به کاري جهادي در ميدان عمل شده و اين مقوله در شهرستان نهبندان به عنوان يک نهضت دنبال مي شود.
فرماندار نهبندان با بيان اينکه شهر نهبندان در سال ۱۳۹۷ گازدار شده است، گفت: تاکنون نقاط زيادي از روستاهاي اين شهرستان گازرساني و يا عمليات گازرساني به آن ها آغاز شده است که پيشرفت خوبي هم داشته است، افزود: اميدواريم سال آينده همه روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار و بخش عمده اي از روستاهاي زير ۲۰ خانوار در مسير نيز از نعمت گاز بهره مند شوند.
بيکي ضمن قدرداني از سرعت مناسب گازرساني در استان و شهرستان نهبندان، بيان کرد: گازرساني به نهبندان به نسبت ساير شهرستان ها ديرتر آغاز شده اما سرعت کار در يک سال گذشته فوق العاده بوده است.
فرماندار نهبندان با بيان اينکه با بردن گاز به دورترين نقاط روستايي، انتظار است مردم منازلشان را گازکشي کنند، گفت: اميدواريم مردم با توجه به هزينه هاي صورت گرفته در خصوص گازرساني به روستاها، هر چه زودتر خانه هاي خود را گازکشي کنند.

بيکي تصريح کرد: مشکلات عديده در بحث گازکشي منازل در سال گذشته داشتيم که خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته در ابعاد مختلف تا حد زيادي مشکلات مرتفع شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان جنوبي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان جنوبي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKMM7H6Qgk9-pkB6w
آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today