نماد آخرین خبر

پیاده‌روی جاماندگان اربعین برگزار نمی‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پیاده‌روی جاماندگان اربعین برگزار نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران/ دبير کميته فرهنگي و آموزشي ستاد مرکزي اربعين درخصوص برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اربعين سال جاري توضيحاتي داد.

حجت الاسلام حميد احمدي دبير کميته فرهنگي و آموزشي ستاد مرکزي اربعين صبح امروز در نشست خبري کميته فرهنگي و آموزشي اربعين ۱۴۴۲ اظهار کرد: با توجه به شرايط پيش آمده زائران و مشتاقان به پياده روي اربعين نخواهند رفت؛ اما مراسم اربعين در ايران تعطيل نيست هر نوع برنامه فرهنگي و هنري با رعايت دستورالعمل ها و پيش فرض‌هاي ستاد کرونا برگزار خواهد شد.
او در ادامه بيان کرد: با شيوع ويروس کرونا ۷ برنامه براي برگزاري اربعين به ستاد اربعين داديم؛ امسال اولين سالي است که سرداران بزرگ مقاومت که نقش اساسي در راه اندازي اين مسير دارند؛ در بين ما نخواهند بود.
او درخصوص پياده روي جاماندگان اربعين در ايران اظهار کرد: امسال با توجه به ساير برنامه‌هاي در نظر گرفته شده؛ پياده روي جاماندگان اربعين برگزار نخواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين احمدي با اشاره به اينکه با توجه به شرايط پيش آمده بيش‌ترين استفاده را از فضاي مجازي خواهيم کرد، گفت: ۱۷ همايش بين المللي و ۱۲ نشريه با ۹ زبان طراحي شده است که با شروع اربعين اين برنامه‌ها نيز اجرايي خواهد شد.
او با اشاره با شعار اربعين امسال حسين (ع) کشتي نجات است، بيان کرد: ۴۰ برنامه قرآني نيز با مشارکت قاريان از کشور‌هاي مختلف برگزار خواهد شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran