نماد آخرین خبر

آزادی زندانی مالی با کمک خیرخواهانه مامور پلیس اصفهان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آزادی زندانی مالی با کمک خیرخواهانه مامور پلیس اصفهان

باشگاه خبرنگاران/ رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: شهروندي در تماس تلفني با سامانه ۱۹۷ فرماندهي انتظامي استان اصفهان از مامور کلانتري زواره فرماندهي انتظامي شهرستان اردستان که با عمل خيرخوهانه او آزاد شده بود تشکر و قدرداني کرد.

ايرج محمدي، رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: شهروندي طي تماس تلفني با سامانه ۱۹۷ فرماندهي انتظامي استان اصفهان از مامور کلانتري زواره فرماندهي انتظامي شهرستان اردستان که با عمل خيرخوهانه او آزاد شده بود تشکر و قدرداني کرد.
وي با بيان اينکه پس از بررسي مشخص شد اين مامور براي اجراي حکم جلب اين شهروند که به اتهام مالي صادر شده به همراه شاکي به منزل وي رفته بود، گفت: مامور پس از مشاهده وضعيت نامناسب زندگي اين شهروند و اينکه بر اثر شيوع بيماري کرونا بيکار شده و توانايي پرداخت بدهي ۵ ميليون ريالي را نداشت، بدون هيچگونه چشم داشتي طلب وي را پرداخت کرد و باعث آزاديش شد.
محمدي با بيان اينکه اقدام خداپسندانه اين مامور وظيفه شناس، با تشويق ويژه سردار محمدرضا ميرحيدري فرمانده انتظامي استان اصفهان روبرو شد، گفت: اين اقدام مامور پليس، مصداق بارز تحقق فرمايش مقام معظم رهبري است که فرمودند: «نيروي انتظامي هم بايد مظهر اقتدار و هم مظهر رأفت و مهرباني باشد».

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today