نماد آخرین خبر

افزایش 2 برابری تعداد تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی

منبع
مهر
بروزرسانی
افزایش 2 برابری تعداد تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی

مهر/ استاندار مرکزي گفت: تعداد تخت‌هاي بيمارستاني به ميزان دوبرابر افزايش يافته است و بزودي نيز ۲۰ تخت آي سي يو به تخت‌هاي بيمارستاني استان افزوده خواهد شد.

سيدعلي آقازاده، استاندار مرکزي در اين باره اظهار کرد: کرونا خسارت‌هاي بسياري بر مردم و جهان وارد ساخت اما از طرفي فرصت‌هايي براي برخي از کشورها و جوامع به وجود آورد.
وي ادامه داد: با وجود اينکه جبهه سلامت، پزشکان، پرستاران و مردم روزهاي سختي را با وجود بيماري کرونا پشت سر نهادند اما دستاوردهاي خوبي را در مجموعه باليني کشور و استان شاهد هستيم.
استاندار مرکزي گفت: خوشبختانه در استان اقدامات خوبي در ارتقاي سطح بهداشت و امکانات شاهد هستيم به طوري که مي‌توان گفت در اين مدت تعداد تخت‌هاي بيمارستاني به ميزان دوبرابر افزايش يافته و بزودي نيز ۲۰ تخت آي سي يو به تخت‌هاي بيمارستاني استان افزوده خواهد شد.
آقازاده عنوان کرد: تجربياتي که در اين مدت در زمينه مبارزه و مقابله با بيماري کرونا در دانشگاه علوم پزشکي اراک، دانشکده‌هاي خمين و ساوه ايجاد شد، نشان دهنده بهره‌برداري حداکثري از فرصت‌ها با وجود ويروس کرونا بوده است.
وي افزود: اميدواريم در آينده نزديک با تلاش محققين در آزمايشگاه‌ها و با استفاده از اين تجربيات خوب بتوان ساخت واکسن بومي کرونا را شاهد باشيم.
به گفته استاندار مرکزي امروز شرايط و وضعيت استان مرکزي در مواجه با بيماري با وجود ورود پيک جديد بيماري نسبت به استان‌هاي همجوار با توجه به زحمات کادر بهداشت و درمان، برنامه ريزي ها و البته همکاري خوب مردم ثابت تر شده است.

 
 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today