نماد آخرین خبر

شهرستان بیرجند دوباره به وضعیت قرمز کرونا برگشت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شهرستان بیرجند دوباره به وضعیت قرمز کرونا برگشت

باشگاه خبرنگاران/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي بيرجند گفت: پس از يک هفته نارنجي بودن وضعيت کرونا در بيرجند، اين شهرستان دوباره وارد وضعيت قرمز(خيلي پر خطر) کرونا شد.

دهقاني فيروز آبادي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي بيرجند گفت: ۲۱ شهريور ماه، شهرستان بيرجند پس از گذشت ۵ ماه، از وضعيت قرمز کرونا خارج شد و يک هفته وضعيت نارنجي را تجربه کرد؛ اما با افزايش مسافرت‌ ها و ارتباط‌ هاي خانوادگي، اين شهرستان دوباره در وضعيت قرمز و وخيم قرار گرفت.
او با نگراني از افزايش مبتلايان به کرونا در استان افزود: همان زمان خروج از وضع قرمز اعلام کرديم که اين شرايط ممکن است موقتي و ناپايدار باشد و اگر مردم رعايت شيوه نامه‌ هاي بهداشتي را جدي نگيرند، کرونا دوباره خيز بر مي‌دارد.
دهقاني فيروز آبادي با اشاره به آخرين وضعيت مخاطره شيوع کرونا در شهرستان‌ هاي استان بيان کرد: هم اکنون در خراسان جنوبي، دو شهرستان بيرجند و سربيشه در وضعيت قرمز کرونا(خيلي پر خطر) قرار دارند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بيرجند ادامه داد: شهرستان ‌هاي خوسف، درميان، فردوس، طبس و قاين هم در وضعيت پرخطر يا نارنجي هستند و تا قرمز شدن، يک قدم فاصله دارند.
او بيان کرد: شهرستان ‌هاي سرايان و نهبندان در وضعيت زرد(خطر متوسط) هستند و شهرستان‌ هاي بشرويه و زيرکوه به دليل رعايت هر چه بيشتر ضوابط بهداشتي در وضعيت سفيد(کم خطر) کرونا هستند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان جنوبي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان جنوبي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKMM7H6Qgk9-pkB6w
آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today