نماد آخرین خبر

دادستانی ایلام برای ساماندهی به بازار مرغ به ورود می‌کند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دادستانی ایلام برای ساماندهی به بازار مرغ به ورود می‌کند

تسنيم/ دادستان عمومي و انقلاب ايلام گفت: وضعيت بازار ايلام با ورود مدعي‌العموم مديريت مي‌شود.

افشار خسروي زاد،  دادستان عمومي و انقلاب ايلام اظهار داشت: کمبود برخي مايحتاج عمومي در بازار استان مشهود است و به اين جهت با اهمال کنندگان  در ايجاد اين وضعيت برخورد قانوني مي‌شود.
دادستان عمومي و انقلاب ايلام گفت: يکي از اين کمبودها مرغ است که مدتي است در بازار ايلام، خريداران را با مشکل مواجه کرده است.
وي گفت: در حاليکه صرفاً 30 درصد از توليد مرغ کشتار روز در استان ايلام تامين کننده بازار ايلام مي‌باشد اما عرضه آن در يک هفته اخير ضمن آنکه موجب نارضايتي شهروندان شده است به يک مطالبه عمومي هم تبديل شده است.
خسروي زاد افزود: مسئولان مرتبط با حوزه تنظيم بازار به مطالبه عمومي  توجه و با نظارت بر بازار به ساماندهي بازار و تامين نياز مردم اهتمام جدي معمول دارند.
وي گفت: پذيرفته نيست که بازار ايلام از روند نابسامان موجود برخوردار باشد و اين روند ادامه داشته باشد.
دادستان عمومي و انقلاب ايلام گفت:  به همين جهت به اهمال کنندگان در بازار ايلام تذکر و هشدار داده مي‌شود که در اهمال کاري براي تامين نياز بازار خاتمه و به سامان بازار اهتمام ورزند، در غير اين صورت قانون در مورد اهمال‌کاران اجرا مي‌شود.
وي گفت: به عنوان مدعي العموم و به جهت رفع دغدغه شهروندان توصيه بر آن است قبل از اعمال قانون اين دادستاني  کمبودهاي بازار مرتفع و متصديان امر ،مشکل‌و شارژ بازار و برآورد نياز مصرف کنندگان اقدام کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان ايلام را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر ايلام در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJoYw5sb596nU7kpg
آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/ilamkhabar_today