نماد آخرین خبر

استان مرکزی از نظر ابتلا به کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد

منبع
ميزان
بروزرسانی
استان مرکزی از نظر ابتلا به کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد

ميزان/ استاندار مرکزي با بيان اينکه استان در شرايط نارنجي قرار دارد و چند شهر استان مرکزي در وضعيت قرمز هستند، گفت: برگزاري تعزيه و مراسمات در تالار‌هاي پذيرايي همچنان ممنوع است.

سيدعلي آقازاده، استاندار مرکزي با اشاره به آخرين روند مقابله با کرونا در استان مرکزي اظهارداشت: نظارت جدي و گسترده‌اي بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در کلاس‌هاي حضوري مدارس صورت مي‌گيرد و بناست گزارشي در اين خصوص در هفته آتي به ستاد استاني مقابله با کرونا ارائه شود.
وي با بيان اينکه تاکيد دانشگاه علوم پزشکي اراک بر آموزش مجازي دانش‌آموزان است، گفت: فعاليت آموزشگاه‌هاي زبان خارجي و هنر نيز با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در حال انجام است و با متخلفان هم با قاطعيت برخورد مي‌شود.
استاندار مرکزي با اشاره به اينکه مراسمات عزاداري تا پايان ماه صفر بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌هاي ابلاغي انجام مي‌شود، عنوان کرد: برگزاري تعزيه و مراسمات در تالار‌هاي پذيرايي همچنان ممنوع است.
آقازاده گفت: استان مرکزي در شرايط نارنجي قرار دارد و چند شهر استان مرکزي در وضعيت قرمز هستند. اميدواريم در سايه توجه مردم به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، پاييز و زمستان کم خطري داته باشيم.
 


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today