logo

دستگیری جوان شیطان صفت که ۳ زن را بی‌آبرو کرد 

منبع
رکنا
بروزرسانی
دستگیری جوان شیطان صفت که ۳ زن را بی‌آبرو کرد 

رکنا/ فرمانده انتظامي بافت گفت: فرد کلاهبرداري که در بستر اينترنت با وعده ازدواج و فريب دختران جوان 400 ميليون ريال دريافت کرده و به دنبال فريب ديگر طعمه هاي خود بود شناسايي و دستگير شد.

محمود بيدشکي، فرمانده انتظامي بافت در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي اعلام گزارشي از پليس فتا استان مازندران مبني بر اين که فردي از طريق شبکه ها و گروه هاي اجتماعي با دادن وعده ازدواج اقدام به کلاهبرداري و اخاذي از يک دختر جوان مازندراني به مبلغ 400 ميليون ريال کرده و مشخص شده فرد کلاهبردار اهل شهرستان بافت در استان کرمان است، موضوع در دستور کار پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: در اين رابطه ماموران با انجام تحقيقات بعدي و پي جويي هاي پليسي موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسايي و وي را با هماهنگي قضايي دستگير کنند که اين پسر جوان در اظهارات خود به کلاهبرداري از سه خانم در شهرهاي مازندران، تهران و کرج اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي بافت تصريح کرد: اين پسر جوان با جلب اعتماد دختران جوان در فضاي مجازي تحت عنوان خواستگار و با دادن وعده ازدواج اقدام به دريافت تصاوير و عکس هاي خصوصي آنان کرده و سپس با تهديد انتشار عکس ها از آنان اخاذي مي کرده است.
بيدشکي با اشاره به تشکيل پرونده و معرفي اين متهم به مراجع قضايي و بازگشت مبلغ دريافتي به حساب شاکي بيان کرد: پنهان بودن هويت افراد از ويژگي هاي خاص ارتباط در فضاي سايبري است که برخي از همين طريق اقدام به فريب افراد مي کنند؛ اما در اين ميان دور از منطق است که دختران جوان به چنين وعده هاي فريبنده اي در فضاي مجازي اعتماد و ناآگاهانه زمينه اخاذي يا سوء استفاده ديگران از آبرو، احساسات و زندگي خود را فراهم کنند.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar