برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش‌وپرورش کرمان

منبع
مهر
بروزرسانی
توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش‌وپرورش کرمان

مهر/ استاندار کرمان ضمن توبيخ مديراني که در جلسه شوراي آموزش و پرورش حضور نداشتند، گفت: مديراني که بدون عذر موجه در جلسات شرکت نکنند ديگر حق حضور در جلسات استانداري را ندارند.

علي زيني وند، استاندار کرمان  با انتقاد تند از مديراني که در اين جلسه حضور نداشتند، ابراز کرد: به مديراني که به حضور در جلسات اهميت نمي‌دهند؛ اخطار مي‌دهم.
وي از اخطار کتبي به مديران غايب در اين جلسه خبر و هشدار داد: از اين پس چنانچه مديري بدون عذر موجه در جلسات شرکت نکند ديگر حق حضور در ديگر جلسات استانداري را هم نخواهد داشت.
زيني وند بي عرضگي مديران را يکي از دلايل بروز مشکلات دانست و بيان کرد: مديري که براي جلسات آموزش و پرورش وقت نمي‌گذارد، به درد مديريت نمي‌خورد.
استاندار کرمان با تاکيد بر اينکه مديران بايد حضور در جلسات را جدي گرفته و در اين زمينه کوتاهي نکنند، گفت: عدم حضور مديران در جلسات بسيار زشت و ناپسند است و ضمن اينکه نام آنها اعلام مي‌شود، توبيخ کتبي هم مي‌شوند.
وي با اشاره به اينکه در مدت حضور دو ماهه‌ام در استان کرمان بارها در اين خصوص تذکر داده‌ام، گفت: انگار گوش شنوايي در اين زمينه وجود ندارد.
استاندار کرمان هشدار داد: برخورد با اين مديران براي ما بسيار آسان و راحت است و مي‌توان در اين ادارات را بست؛ بنابراين مديران بدانند که تا زماني که بنده در کرمان حضور دارم هيچ مديري حق کوتاهي در انجام وظايفش و همچنين حضور در جلسات را ندارد.
وي با اشاره به اهميت جلسات شوراي آموزش و پرورش، گفت: فرمانداران هم بايد اين مساله را جدي بگيرند؛ از اين پس تذکر نمي‌دهم و عملاً برخورد مي‌کنم.
استاندار کرمان تصريح کرد: مديري که خودش حرمتش را حفظ نمي‌کند براي ما هم حرمتي ندارد.
زيني وند با بيان اينکه همه تحولات از کانال آموزش و پرورش عبور مي‌کند، افزود: فاصله زيادي تا سطح مدنظر براي تربيت انساني‌هايي در طراز اهداف جمهوري اسلامي و تمدن نوين اسلامي داريم و نياز است در اين زمينه تغييراتي در رويه‌ها ايجاد شود.
وي ضعف اساسي را مربوط به تربيت کادر آموزشي و فرهنگي دانست و بيان کرد: پويايي نظام تعليم و تربيت بايد مدنظر نخبگان و معلمان قرار گيرد.
استاندار کرمان با اشاره به اينکه در برخي زمينه دچار رخوت و خمودگي هستيم، افزود: در حال حاضر حقوق و دستمزد معلمان خوب است به گونه‌اي که چنانچه همين فرد فرماندار شود حدود دو تا سه ميليون حقوقش کاهش مي‌يابد.
استاندار کرمان ادامه داد: معلمان بايد در سطوح بالاي همه اقشار به لحاظ حقوق، منزلت و اعتبار اجتماعي باشند.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar