logo

آیت‌الله ملکوتی: آیت‌الله آل‌هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آیت‌الله ملکوتی: آیت‌الله آل‌هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود

ایرنا/ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جای آیت الله آل هاشم در خبرگان رهبری خالی بود، گفت: آیت الله آل هاشم، چراغ فروزان و روشنی حول محور ولایت فقیه و مایه امید بود و مردم قدرشناس تبریز هم در مراسم تشییع حماسه ماندگاری آفریدند.

آیت الله علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور گسترده مردم تبریز، قم و تهران در مراسم وداع با شهدای خدمت، اظهار کرد: این حضور موجب اعجاز و شگفتی تمام کشورها و مردم دنیا شد.

وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، نشان می‌دهد که مردم با عشق و علاقه قلبی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان دارند و در صورت ورود خدشه‌ای به نظام و خدمتگزاران بی دریغ آن با تمام احساسات، عشق و علاقه خود را ابراز می‌کنند.

وی افزود: عظمت، علاقه، ایمان و فعالیت‌های شهید آیت الله رئیسی برای همه ثابت شده است و اکنون امیدواریم مسیری که ایشان در مدت کمی در مجموعه مدیریتی کشور ریل گذاری کردند، تداوم داشته باشد و بر روی این مسیر حرکت کنیم.

ملکوتی ادامه داد: کارهای بسیار مهمی در دولت سیزدهم انجام گرفته که امیدواریم مسئولان تبلیغات و رسانه‌ها بتوانند این فعالیت‌ها و خدمات را تبیین کنند.

وی درباره شهید آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان با بغضی که در گلو دارد، اظهار کرد: ایشان برادر عزیز من بودند. من با تمام وجود به ایشان و به ویژه پدر بزرگوارشان عشق و ارادت دارم.

وی افزود: آیت الله آل هاشم، مایه حیثیت، آبرو و شرف آذربایجان بودند. در این مدتی که از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان قبول مسئولیت کردند، وحدت، الفت، محبت، مهر و عاطفه را بین آحاد مردم جاری ساختند و همه را به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی علاقمند کردند.

وی ادامه داد: زمان بدی از پیشمان رفتند ولی کارهای خداوند متعال، حکمت دارد. حتما در پس این مصیبت و داغی که بر دل‌هایمان قرار داده است، خیر و مصلحتی برای مردم نصیب می‌کند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today