نماد آخرین خبر

دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه درمریوان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه درمریوان

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده نيروي انتظامي مريوان از دستگيري باند حرفه‌اي سارقان گوشي تلفن همراه در شهرستان مريوان خبر داد.

کامبيز رستم نيا، فرمانده انتظامي مريوان گفت: در پي دريافت خبري مبني بر وقوع چند فقره سرقت گوشي تلفن همراه در سطح شهرستان مريوان شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي با اشراف اطلاعاتي و شگرد‌هاي خاص پليسي توانستند يک باند ۶ نفره از سارقان گوشي‌هاي تلفن همراه در اين شهرستان شناسايي کنند.
رستم نيا بيان کرد: سازماندهي و عملکرد اين باند به اين روش بود که ۲ نفر از آن‌ها با موتورسيکلت در محله‌هاي خلوت شهر با سلاح سرد به افراد ضعيف حمله کرده و گوشي آن‌ها را سرقت مي‌کردند.
فرمانده انتظامي مريوان گفت: سه نفر از اين باند با ايجاد درگاه جعلي در شبکه‌هاي مجازي اقدام به فيشينگ و تخليه حساب اشخاص با استفاده از سيم‌کارت‌هاي سرقتي کرده و يک نفر ديگر از اين باند کار اوراق کردن و فروش گوشي‌هاي سرقتي را بر عهده داشت.
وي اضافه کرد: از اين باند ۱۸ دستگاه گوشي سرقتي و مبلغي بالغ بر ۲۰۰ ميليون ريال کشف و ضبط شده و پرونده تحويل مراجع قضايي شد.
رستم‌نيا از شهروندان در خواست نمود در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online