نماد آخرین خبر

۴۵۰ بیمار کرونایی در آذربایجان‌شرقی بستری هستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۴۵۰ بیمار کرونایی در آذربایجان‌شرقی بستری هستند

ايرنا/ رييس دانشگاه علوم پزشکي تبريز با اشاره به روند کاهشي بستري هاي کرونايي در آذربايجان‌شرقي گفت: هم اکنون ۴۵۰ بيمار کرونايي در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند.

محمدحسين صومي رييس دانشگاه علوم پزشکي تبريز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ نفر به علت ابتلا به بيماري کوويد ۱۹ در بيمارستان‌هاي استان بستري شدند و ۲ نفر هم فوت کرده اند.
وي با اشاره به اجراي موفقيت آميز طرح شهيد قاسم سليماني در آذربايجان شرقي گفت: با اجراي اين طرح، روزانه ۱۵۰ تا ۱۷۰ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسايي مي‌شوند.
رييس دانشگاه علوم پزشکي تبريز ادامه داد: هم اکنون شيوع اين بيماري در استان در حال کنترل است، اما تداوم اين شرايط به همکاري مردم در اجراي فاصله گذاري اجتماعي و رعايت اصول بهداشتي بستگي دارد.
آذربايجان شرقي تا قبل از اعمال طرح جامع محدوديت هاي کرونايي، در رتبه هاي نخست کشور از نظر ابتلا، بستري و فوتي هاي کرونا قرار داشت، اما با اجراي اين طرح در يک ماه اخير بيماري کوييد ۱۹ در آن به کنترل در آمده است، به گونه اي که تعداد بستري ها از يکهزار و ۸۰۰ نفر به زير ۵۰۰ نفر و تعداد فوتي هاي به زير ۱۰ نفر در شبانه روز کاهش يافته است.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today