نماد آخرین خبر

شهردار منطقه ۵ اهواز: سرکارگر متهم شهرداری از کار تعلیق شده است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شهردار منطقه ۵ اهواز: سرکارگر متهم شهرداری از کار تعلیق شده است

ايرنا/ شهردار منطقه ۵ اهواز با اشاره به طرح پرونده حادثه تصادف براي يکي از کارگران خدمات اين منطقه در دادگاه، گفت: نماينده پيمانکار و متهم اين پرونده، فعلا از کار تعليق شده است.

سيامک قضاوي زاده، شهردار منطقه ۵ اهواز در اين باره بيان کرد: حادثه تصادف براي يکي از کارگران خدمات شهري اين منطقه، که بيش از ۵۰ سال دارد، صبح پنجشنبه در کوي رزمندگان اتفاق افتاده است.
وي افزود: مضروب در اين حادثه که يکي از کارگران خدمات است، مدعي است که نماينده پيمانکار(سرکارگر) با خودرو او را زير گرفته، اما متهم ادعا مي‌کند که کارگر به عمد خود را جلوي خودرو انداخته است البته جزييات اين حادثه هنوز براي ما روشن نشده است.
به گفته وي، اين پرونده يک دعواي شخصي است و کارگر مضروب در دادگاه عليه نماينده پيمانکار شکايت کرده است.
قضاوي زاده اضافه کرد: با توجه به اينکه نمي توانيم صحت و سقم اين حادثه را مشخص کنيم، منتظر راي دادگاه هستيم و هر حکمي صادر کند اجرا مي‌کنيم.
وي ادامه داد: نماينده پيمانکار فعلا از کار تعليق شده است.
شهردار منطقه ۵ اهواز همچنين تجمع تعدادي از کارگران را در حمايت از مصدوم اين حادثه تاييد کرد و گفت: تعدادي از کارگران که بيشتر آنها از بستگان کارگر مضروب هستند، صبح امروز در تقاطع خيابان ۲۲ بهمن، در نزديکي ساختمان شهرداري منطقه تجمع کرده و خواستار تعهد کتبي شهردار منطقه بودند.
وي افزود: در پي تجمع کارگران، رفت و روب و جمع آوري زباله منطقه ۵ امروز انجام نشده است، در حاليکه اهالي منطقه ارتباطي با اين موضوع ندارند.
قضاوي زاده با بيان اينکه کارگران اين منطقه هيچ طلب مالي از شهرداري ندارند و همه مطالبات آنها پرداخت شده، بيان کرد:کارگراني که در تجمع حضور داشتند، پس از اين تجمع به منزل رفتند، به همين دليل امروز براي آنها غيبت لحاظ شده و در صورت تداوم جمع‌آوري نشدن زباله در روزهاي آينده، با توجه به اينکه قرارداد حجمي منعقد شده، پيمانکار نيز جريمه مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، تصاوير تجمع تعدادي از کارگران منطقه ۵ شهرداري اهواز، امروز در فضاي مجازي منتشر شده است که گفته مي شود در اعتراض به زير گرفتن يکي از کارگران توسط نماينده پيمانکار بوده است. اين کارگران خواستار برخورد قانوني با نماينده پيمانکار شده‌اند.
 
  
  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today