نماد آخرین خبر

کاهش دمای شبانه در لرستان از امشب؛ باغداران تدابیر لازم را اتخاذ کنند

منبع
فارس
بروزرسانی
کاهش دمای شبانه در لرستان از امشب؛ باغداران تدابیر لازم را اتخاذ کنند

فارس/ معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي لرستان گفت: از بامداد امروز يک موج هواي سرد وارد لرستان شد که بر اساس اين موج دماهاي شبانه در شهرهاي معتدل و سردسيري استان به زير صفر نيز مي‌رسد در همين راستا به باغداران لرستاني پيشنهاد مي‌کنيم تدابير لازم را اتخاذ کنند.

زينب اکبري، معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي لرستان اظهار داشت: آسمان لرستان در روزهاي آينده جوي آرام و پايدار را تجربه مي‌کند و اين شرايط تا روز چهارشنبه ادامه دارد.
وي با بيان اينکه روزهاي پنج‌شنبه و جمعه در مناطق مختلف استان شاهد وقوع رگبارهاي پراکنده هستيم، افزود: بر اساس نقشه‌هاي هواشناسي در سال زراعي جاري شاهد فروردين کم بارشي هستيم.
معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي لرستان بيان کرد: ميزان دقت پيش بيني‌هاي بلند مدت هواشناسي حدود ۶۰ درصد است و بر اساس همين پيش بيني‌ها ميزان بارش‌ها در بهار امسال نسبت به سال گذشته و بلند مدت کمتر خواهد بود.
اکبري با اشاره به اينکه از امشب يک موج هواي سرد وارد لرستان مي‌شود، تصريح کرد: بر اساس اين موج شاهد کاهش دما در تمام مناطق لرستان هستيم به طوريکه در شهرهاي معتدل و سردسيري دماهاي شبانه به زير صفر نيز مي‌رسند در همين راستاي به  باغداران لرستاني  پيشنهاد مي‌کنيم تدابير لازم را اتخاذ کنند.


آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy