نماد آخرین خبر

۳۲ سیستان‌وبلوچستانی دیگر به شمار مبتلایان کرونا اضافه شدند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۳۲ سیستان‌وبلوچستانی دیگر به شمار مبتلایان کرونا اضافه شدند

باشگاه خبرنگاران/ رييس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان گفت: با افزوده شدن ۳۲ مورد جديد شمار مبتلايان کرونا در سيستان و بلوچستان به ۲۸ هزار و ۷۰۴ نفر رسيد.

سيدمحمد هاشمي‌شهري، رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان اظهار کرد: هم‌اينک ۸۲ بيمار با علايم تنفسي در بيمارستان‌هاي سيستان و بلوچستان بستري هستند.
وي ادامه داد: همچنين ۳۰ بيمار کرونايي در بيمارستان‌هاي سيستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.
رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان گفت: شمار درگذشتگان اين ويروس در سيستان و بلوچستان با افزودن يک نفر ديگر تا کنون به يک هزار و ۱۹۶ نفر رسيده است.
وي از مردم عزيز استان تقاضا کرد در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بيرون مي‌روند اصول بهداشتي و آداب تنفسي را به خوبي رعايت کنند.
هاشمي بيان کرد: از آنجايي که کشف راه‌هاي انتقال کرونا و عوارض ناشي از آن نيازمند گذشت مدت‌زماني از شيوع و اپيدمي ويروس است و سپس بر اساس يافته‌هاي علمي رفتار عامل بيماري شناسايي مي‌شود ضروري است شهروندان تمام نکات بهداشتي را رعايت کنند.
رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان افزود: با وجود به ثمر نشستن طرح‌هاي پيشگيرانه و روند کاهشي موارد ابتلا، بستري و فوت ناشي از بيماري خرسنديم، اما به شدت نگران ورود استان به موج بعد همه گيري کرونا نيز هستيم.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today