نماد آخرین خبر

پارک بانوان کرمانشاه به چه دلیلی افتتاح نشد؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پارک بانوان کرمانشاه به چه دلیلی افتتاح نشد؟

ايسنا/ مديرکل امور هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري شهرداري کرمانشاه با اشاره به تاخير چند ماهه افتتاح پروژه پارک بانوان کرمانشاه، زمان بر بودن تامين برخي تجهيزات و امکانات مورد نياز اين پارک را علت تاخير چند ماهه افتتاح آن عنوان کرد.

حسن مرادي، مديرکل امور هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري شهرداري کرمانشاه درخصوص عدم افتتاح پروژه پارک بانوان کرمانشاه در نوروز امسال علي رغم وعده هاي قبلي مسئولين شهرداري، بيان کرد: متاسفانه به دليل نبود برخي امکانات و وسايل پارک و زمان بر بودن تهيه و خريد آنها پروژه دو سه ماه به تاخير افتاد.
مرادي گفت: همچنين شرايط نامناسب آب و هوايي در برخي روزها مزيد علت شد و قدري از سرعت انجام کار کم کرد.
مديرکل امور هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري شهرداري کرمانشاه افزود: در حال حاضر کارهاي پروژه در حال انجام است و تمام تلاش اين است که پروژه خردادماه امسال تحويل شود.
مرادي گفت: اولين پارک بانوان کرمانشاه در زميني به مساحت ۷۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است و قصد داريم امکانات تفريحي، ورزشي و آموزشي مناسبي در اين پارک لحاظ شود.

وي افزود: در اين پارک پيست دوچرخه سواري، زمين ورزشي، ميز شطرنج، وسايل بازي و ... لحاظ شده است.
مديرکل امور هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري شهرداري کرمانشاه يادآور شد: در محل پارک همچنين فضايي براي نگهداري کودکان و نيز وسايل بازي براي آنها در نظر گرفته شده تا بانوان بتوانند با خيال راحت در محل پارک استراحت و ورزش کنند.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today