نماد آخرین خبر

دستگیری داماد کارونی در شب عروسی

منبع
پانا
بروزرسانی
دستگیری داماد کارونی در شب عروسی

پانا/ سرپرست شبکه بهداشت و درمان کارون از دستگيري عوامل برگزار کننده مراسم عروسي در منطقه شکاره ۱ خبر داد.

يوسف خليف پور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از دستگيري عوامل برگزار کننده عروسي کرونايي به دليل برهم زدن سلامت عموميِ اين شهرستان خبر داد.
خليف پور در اين خصوص گفت: مراسم عروسي در منطقه شکاره ۱ اين شهرستان بدون توجه به شيوه نامه‌هاي بهداشتي ستاد مقابله با ويروس کرونا برگزار شد که با بازداشت داماد و عموي او به پايان رسيد.
او بيان کرد: با دستور مقام قضايي، حضور به موقع پليس اطلاعات نيروي انتظامي و کارشناسان شبکه بهداشت اين عروسي تعطيل شد و عاملان برگزاري اين مراسم پس از بازداشت، تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني، روانه زندان شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کارون با تاکيد بر لزوم رعايت دستورالعمل‌هاي پيشگيري و مقابله با بيماري کرونا خاطرنشان کرد: با متخلفان کرونايي و کساني که بهداشت عمومي مردم را به خطر مي‌اندازند برخورد مي‌شود.
در پايان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون ضمن تشکر از اقدام سريع دادگستري و فرماندهي انتظامي کارون بيان کرد: دادگستري و نيروي انتظامي طبق قانون و بر اساس مصوبات ستاد کرونا اقدامات لازم را به منظور برخورد با هنجارشکنان و برگزارکنندگان اين مراسم‌ها در دستور کار دارند.


 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today