نماد آخرین خبر

سکه سقوط کرد؛ پیش‌بینی ورود سکه به کانال ۹ میلیون تومان

منبع
رکنا
بروزرسانی
سکه سقوط کرد؛ پیش‌بینی ورود سکه به کانال ۹ میلیون تومان

رکنا/ ارزش ذاتي سکه در روز شنبه کاهش چشم گيري پيدا کرد و در صورتي که امروز دلار افت محدودي را تجربه کند،‌ ارزش ذاتي سکه حتي مي تواند به کانال ۹ ميليوني وارد شود.

اگر قرار باشد، امروز قيمت سکه، نيم سکه و ربع سکه راه روز شنبه را دنبال کنند، هر دو مرزهاي حساس قيمتي را از دست خواهند داد.

نيم سکه ديروز ۴۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهاي ۶ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان رسيد. با توجه به حباب حدودا ۲۸ درصدي،‌ نيم سکه ظرفيت افت بسيار بيشتري را دارد و در صورتي که امروز قيمت دلار به روند کاهشي خود ادامه دهد،‌ نيم سکه مي تواند وارد کانال ۵ ميليون توماني شود. ارزش ذاتي نيم سکه ديروز بعدازظهر در حدود ۵ ميليون تومان بود.
وضعيت در بازار ربع سکه شکننده تر است و اين سکه کوچک بيش از ۶۳ درصد از ارزش ذاتي خود فاصله گرفته است. ربع سکه ديروز ۲۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهاي ۴ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان رسيد.

در صورت حفظ اين روند،‌ ربع سکه امروز مي تواند در کانال ۳ ميليون توماني معامله شود. با اين حال،‌ هر کدام از اين سکه ها در صورت افزايش قيمت دلار مي توانند در برابر افت قيمت مقاومت کنند. تا کنون نيز يکي از دلايل بالا ماندن حباب ربع سکه و نيم سکه اميد معامله گران به افزايش قيمت دلار بوده است.
سکه امامي در همان آغازين روز فعاليت جدي بازارها در سال ۱۴۰۰ مرز ۱۱ ميليون توماني را از دست داد. امروز در صورتي که سکه به زير سطح ۱۰ ميليون و ۵۰۰ هزار توماني برود، احتمال افت شديدتر قيمت وجود خواهد داشت. افزايشي هاي سکه به برگشت اين فلز گران بها به بالاي محدوده ۱۰ ميليون و ۸۰۰ هزار توماني خوشبين هستند.
ارزش ذاتي سکه در روز شنبه کاهش چشم گيري پيدا کرد و در صورتي که امروز دلار افت محدودي را تجربه کند،‌ ارزش ذاتي سکه حتي مي تواند به کانال ۹ ميليوني وارد شود.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran