نماد آخرین خبر

هیچ‌گونه کمبود آرد در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

منبع
فارس
بروزرسانی
هیچ‌گونه کمبود آرد در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

فارس/ معاون اقتصادي استاندار کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه جزء محدود استان‌هايي هستيم که بيش از نياز سهميه آرد داريم گفت: مردم هيچ‌گونه نگراني نداشته باشند.

تعطيلي برخي واحدهاي خبازي و مشکل مردم در تامين نان موردي بود که شهروندان ياسوجي با دفتر خبرگزاري فارس در ميان گذاشته و خواستار پيگيري اين موضوع شدند.
مشکل کمبود آرد و تعطيلي واحدها را از طريق معاون اقتصادي استاندار کهگيلويه و بويراحمد پيگيري کرديم که سيد حشمت‌الله صميمي‌دوست پس از تماس با شرکت آرد و غله کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: استان هيچ‌گونه کمبود آرد ندارد و حتي جزء محدود استان‌هايي هستيم که بيش از نياز سهميه آرد داريم.
اين مسئول با اشاره به تخلفات برخي واحدهاي خبازي و تعطيلي در غير از ساعات و روزهاي مجاز گفت: اگر نانوايي خارج از ساعت کاري تعطيل کرده باشد با آن برخورد و سهميه آرد آن واحد کسر مي‌شود.
وي بيان کرد: در ايام عيد برخي از واحدها چنين تخلفي کرده بودند که سهميه آرد آنها کسر شده در روز سيزدهم فروردين هم واحدهايي که غيرمجاز تعطيل کرده بودند را شناسايي کرديم که با آنها برخورد مي‌شود.
معاون اقتصادي استاندار کهگيلويه و بويراحمد با تاکيد مجدد بر اينکه هيچ‌گونه کمبود آردي در استان نداريم به مردم اطمينان داد با توجه به اينکه مازاد بر نياز سهميه داريم نگراني در اين خصوص نداشته باشند.
صميمي‌دوست بيان کرد: در صورتي که مورد و مشکلي وجود داشت شرکت غله و سازمان صمت پاسخگو هستند لذا مردم در صورت وجود مورد مشکوک و تخلفي از سوي واحدهاي خبازي به اين دستگاه‌ها اعلام کنند چرا که سازمان صمت تيم ويژه‌اي براي رصد نانوايي‌ها تشکيل داده است.

آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today