نماد آخرین خبر

خلخال برفی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خلخال برفی شد

ايرنا/ بارش برف در پانزدهين روز از فروردين در حالي که درختان باغ‌هاي ميوه در بسياري از مناطق خلخال به گل و بار نشسته است، مرکز و مناطق تابعه اين شهرستان را سفيدپوش کرد.

فرامرز فرض‌الله‌پور، رئيس اداره هواشناسي خلخال در اين باره توضيح داد: با ورود سامانه سرد و بارشي از روز گذشته و آغاز فعاليت اين سامانه در منطقه، بارش برف و باران در اين شهرستان آغاز شده و بارش‌هاي روز گذشته و صبح امروز دماي هواي اين منطقه را بطور محسوي کاهش داد.
فرامرز فرض‌الله‌پور از بارش بيش از پنج ميلي‌متر برف و باران در خلخال خبر داد و افزود: با آغاز فعاليت موج بارشي در منطقه غير از مناطق نيمه‌گرمسيري شهرستان که بارندگي به صورت باران بوده، ساير مناطق خلخال شاهد ريزش برف همراه با رطوبت بيش از 90 درصدي بوده است.
او اظهار کرد: حداقل دماي هواي امروز خلخال به 2 درجه زير صفر رسيد که در مقايسه با سردترين زمان روز قبل پنج درجه کاهش يافته است.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خلخال نيز از برفروبي مسيرهاي کوهستاني و برفگير اين شهرستان به ويژه در جاده ارتباطي خلخال - اسالم و گردنه الماس واقع در اين مسير ارتباطي خبرداد و گفت: بارش برف در طول شب گذشته و بامداد امروز موجب يخبندان و لغزندگي جاده‌هاي کوهستاني اين شهرستان شد.
بارش برف و باران پس از چند روز وزش باد گرم  موجب خوشحالي کشاورزان منطقه  شد.


آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today