نماد آخرین خبر

وزش باد پدیده غالب استان اصفهان

منبع
مهر
بروزرسانی
وزش باد پدیده غالب استان اصفهان

مهر/ کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شديد پديده غالب بسياري از مناطق به ويژه غرب و جنوب استان تا هجدهم فروردين است.

ابراهيم هنرمند، کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان با اشاره به استقرار جوي به نسبت پايدار در سطح استان اصفهان تا پايان هفته، اظهار کرد: وزش باد به نسبت شديد در بسياري از مناطق به ويژه غرب و جنوب استان در ساعات بعد از ظهر پديده غالب است.
وي با بيان اينکه وزش باد شديد در روزهاي پيش رو نخواهيم داشت، افزود: با توجه به پايداري نسبي هوا تا روز چهارشنبه احتمال وقوع پديده جوي خاص و بارندگي وجود ندارد.
کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان با اشاره به بارندگي‌هاي پراکنده در سطح استان در شبانه روز گذشته، خاطرنشان کرد: بيشترين ميانگين بارشي از سميرم با ۳.۷ و دهق با ۲.۴ ميلي‌متر بوده است.
هنرمند با بيان اينکه بيشينه دماي هواي استان بين دو تا چهار درجه سانتي‌گراد در ۲۴ ساعت آينده کاهش مي‌يابد، ادامه داد: بيشينه دماي هواي کلانشهر اصفهان در گرم‌ترين ساعات امروز به ۲۲ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر و کمينه دما صبح فردا به ۶ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر مي‌رسد.
وي اضافه کرد: مهاباد با دماي ۲۴ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر و بوئين و مياندشت با دماي ۶ درجه سانتي‌گراد زير صفر به ترتيب گرم‌ترين و سردترين مناطق استان تا فردا پيش‌بيني مي‌شود.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today