نماد آخرین خبر

زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی اعلام شد

منبع
رکنا
بروزرسانی
زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی اعلام شد

رکنا/ مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران با اشاره به اينکه افزايش نرخ کرايه‌هاي تاکسي از اول ارديبهشت اعمال مي‌شود،گفت: رانندگاني که از روز گذشته کرايه‌هاي تاکسي را افزايش داده باشند تخلف کرده اند.

محمد روشني مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران در گفت‌وگويي درباره افزايش نرخ کرايه‌هاي تاکسي اظهار داشت: نرخ کرايه‌هاي تاکسي از اول ارديبهشت بر اساس مصوبه شوراي شهر و ابلاغيه فرمانداري افزايش مي‌يابد.
وي با بيان اينکه افزايش نرخ کرايه تاکسي ۳۵ درصد خواهد بود، گفت: در صورتي که رانندگان تاکسي از روز گذشته کرايه‌هاي خود را افزايش داده باشند تخلف است و شهروندان شکايات خود را مي‌توانند از طريق تماس با شماره ۱۸۸۸ اطلاع دهند تا ما موضوع را پيگيري کنيم.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران با بيان اينکه تهران ۶۲۰ خط تاکسي دارد،‌گفت: برچسب‌گذاري تاکسي‌ها براي نرخ‌هاي جديد در سه نقطه تاکسي انجام مي‌شود و سقف و کف کرايه‌ها در خطوط مختلف متفاوت است.
روشني تأکيد کرد: حداکثر رانندگان تاکسي مي‌توانند سه مسافر و رانندگان ون ۷ مسافر را سوار کنند و اضافه سوار کردن مسافران به دليل شرايط کرونا تخلف است و ما پيگير شکايات مردمي خواهيم بود.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran