نماد آخرین خبر

۴ آریشگاه زنانه و مردانه در شهرستان دهلران پلمپ شدند

منبع
شبستان
بروزرسانی
۴ آریشگاه زنانه و مردانه در شهرستان دهلران پلمپ شدند

شبستان/ معاون بهداشتي شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: ۴ آرايشگاه زنانه ومردانه به دليل رعايت نکردن دستورالعمل‌هاي ستاد مقابله با کرونا و فعاليت عادي پلمپ و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شده است.
 
سعيد نصرالهي، معاون بهداشتي شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغي ستاد کرونا استان و شهرستان فعاليت برخي از واحدهاي صنفي به منظور پيشگيري از شيوع ويروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و اين واحدها موظف هستند تا با عمل به اين دستورالعمل‌ها، فعاليت خود را محدود کنند.
وي تصريح کرد: کارشناسان بهداشت محيط با همکاري اعضاي ستاد کرونا شهرستان به طور مستمر در بازار حضور پيدا کرده و نحوه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و استفاده فعالان اصناف از ماسک را مورد پايش قرار مي‌دهند و اگر تخلفي مشاهده کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.
نصرالهي افزود: در راستاي اجراي مصوبات ستاد کرونا، چهار آرايشگاه زنانه و مردانه که با وجود تذکرهاي متعدد به فعاليت خود ادامه مي‌دادند، پلمپ و از فعاليت آنها تا اطلاع ثانوي جلوگيري شد.
معاون بهداشتي شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با اشاره به آغاز طرح تشديد نظارت بر فعاليت اصناف دهلران،گفت: با گسترش موج چهارم شيوع ويروس کرونا و با هدف کنترل و نظارت بر رعايت مسائل بهداشتي و عملياتي شدن مصوبات ستاد کرونا شهرستان، طرح نظارت بر آرايشگاه‌هاي زنانه و برخي صنوف به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وي خاطرنشان کرد: انتظار مي رود شهروندان براي کارهاي غير ضروري از منازل خود خارج نشوند و همچنان رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي را در دستور کار خود داشته باشند.

آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/