نماد آخرین خبر

کشف ۲۷۵ کیلو تریاک در کنارگذر یزد

منبع
بروزرسانی
کشف ۲۷۵ کیلو تریاک در کنارگذر یزد

پايگاه خبري پليس/ فرمانده انتظامي يزد از کشف و ضبط ۲۷۵ کيلوگرم ترياک در بازرسي از يک دستگاه وانت عبوري در جاده‌هاي استان خبر داد.

سرتيپ عباسعلي بهداني‌فرد، فرمانده انتظامي يزد در تشريح اين خبر اظهار کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتي متوجه شدند قاچاقچيان قصد انتقال يک محموله مواد افيوني را از طريق جاده‌هاي يزد به ديگر استان‌ها دارند.
وي با بيان اينکه ماموران با رصد دقيق اطلاعاتي اين وسيله نقليه را در جاده کنارگذر يزد شناسايي و آن را متوقف کردند، ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو موادمخدر کشف شده به طرز ماهرانه‌اي در قسمت‌هاي مختلف آن جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامي استان يزد گفت: اين محموله از شرق کشور به مقصد تهران در حال حمل بود و در اين عمليات ۲ نفر از سوداگران مرگ دستگير و به مراجع قضايي تحويل شدند.
بهداني فرد همچنين در ۱۲ فروردين‌ماه جاري گفته بود: در شبانه‌روز گذشته در ۲ عمليات جداگانه ۲۳۶ کيلوگرم ترياک از ۲ دستگاه خودروي عبوري در جاده‌هاي استان کشف شد.
وي افزود: در ارتباط با مواد مخدر کشف شده سه متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند و متهمان قصد انتقال مواد مخدر از شرق و جنوب کشور به تهران و برخي شهرهاي ديگر کشور را داشتند.
 
  
  

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today