نماد آخرین خبر

مشکل خاصی در خصوص روغن و شکر در خوزستان وجود ندارد

منبع
مهر
بروزرسانی
مشکل خاصی در خصوص روغن و شکر در خوزستان وجود ندارد

مهر/ استاندار خوزستان با اشاره به اينکه در خصوص کالاهاي اساسي مشکل خاصي در خوزستان وجود ندارد، گفت: ممکن است در نحوه توزيع مشکل وجود داشته باشد اما از نظر ميزان کالا مشکلي نداريم.

قاسم سليماني دشتکي، استاندار خوزستان در بازديد از انبارهاي کالاهاي اساسي، کارخانجات توليد روغن و صنايع جانبي مستقر در اداره کل بنادر و دريانوردي بندرامام که با حضور بابک دين پرست، معاون امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي وزارت کشور انجام شد، اظهار کرد: جلسات ستاد تنظيم بازار استان به طور هفتگي برگزار مي‌شود و در اين ستاد کميته‌هاي مختلفي تشکيل شدند و در رده بعدي اين ساختار نيز گروه‌هاي نظارتي شامل بازرسان اصناف، تعزيرات و صمت و در کنار آنها دادستاني و بسيج نيز حضور دارند.
استاندار خوزستان افزود: براي برخي از کالاهاي اساسي همچون سيمان عرضه و فروش جديدي در سطح شهر ايجاد شده و به طور دقيق قيمت‌ها را آناليز شدند و با اين کار قيمت به حدود ۳۶ هزار تومان رسيد؛ بنابراين تلاش مي‌شود که اين ثبات در قيمت تداوم داشته باشد تا کالاها در اختيار مردم قرار داده شود.
وي با بيان اينکه مردم در خصوص تهيه مرغ نيز مشکل داشتند، يادآور شد: کمبود اين کالا در ماه رمضان امسال وجود داشت اما اکنون با بهره‌برداري از جوجه ريزي هاي صورت گرفته و همچنين کاهش مصرف نسبت به ماه مبارک رمضان و واردات از استان‌هاي ديگر و نظارت قوي‌تري که صورت گرفت، وضعيت اين کالا در خوزستان بهبود يافته و با ثبات شده است.
سليماني دشتکي اضافه کرد: در ارتباط با شکر، روغن و ساير کالاها نيز مشکل خاصي در خوزستان وجود ندارد، در نحوه توزيع مکن است مشکل وجود داشته باشد اما از نظر ميزان کالا مشکلي نداريم.

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today