نماد آخرین خبر

نام‌نویسی همه پایه‌های تحصیلی به جز اول ابتدایی غیرحضوری است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نام‌نویسی همه پایه‌های تحصیلی به جز اول ابتدایی غیرحضوری است

ايرنا/ مديرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال ثبت نام تمامي پايه هاي تحصيلي به جز پايه اول ابتدايي به صورت غيرحضوري و الکترونيکي انجام مي شود.

کوروش مودت، مديرکل آموزش و پرورش خوزستان در اين خصوص بيان کرد: ثبت نام ميان دوره اي دانش آموزان به صورت سيستمي و خودکار انجام مي شود و ثبت نام ساير دوره ها(پايه هفتم و دهم) نيز بايد از طريق سامانه دانش آموزي(پادا) به صورت الکترونيکي انجام شود و نيازي به حضور خانواده ها نيست.
وي ادامه داد: به منظور جلوگيري از تجمع و انتشار ويروس کرونا ثبت نام ها امسال به غير از پايه اول ابتدايي کاملا به صورت الکترونيکي است و از خانواده ها تقاضا داريم براي ثبت نام فرزندان خود به مدرسه مراجعه نکنند.
مديرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: از ۱۵ خرداد ماه نوبت گيري سنجش انجام مي شود و از يکم تير شروع به کار پايگاه هاي ۶۶گانه سنجش سلامت است.
مودت ادامه داد: خانواده ها مي توانند از اول خردادماه تا ۱۵ شهريورماه براي ثبت نام الکترونيکي دانش آموزان خود اقدام کنند.
وي يادآور شد: پيش بيني مي شود امسال ۱۰۵ هزار دانش آموز پايه اول ابتدايي و ۹۰ هزار نوآموز دوره پيش دبستاني در خوزستان ثبت نام کنند.
 
 
  
  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today