نماد آخرین خبر

۱۰۰ فقره سرقت سیم برق در زرند کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۰۰ فقره سرقت سیم برق در زرند کشف شد

ايرنا/ فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: با دستگيري سه سارق و يک مالخر در شهرستان زرند، يک باند سرقت سيم هاي شبکه هوايي برق منهدم و ۱۰۰ فقره سرقت کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظري، فرمانده انتظامي استان کرمان اظهار کرد: در پي وقوع سرقت هاي متعدد سيم هاي شبکه هوايي برق در سطح شهر زرند بررسي موضوع در دستور ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: در اين رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي شيوه و شگرد سارقان، سرنخ هايي از اعضاي يک باند سرقت را به دست آوردند و بلافاصله ضمن هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي و منسجم سه نفر از اعضاي اين باند را به همراه يک مالخر در مخفيگاهشان دستگير و دو دستگاه خودروي پژو ۴۰۵ و يک دستگاه وانت پيکان متعلق به آنان را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي استان کرمان با اشاره به کشف يک تن سيم برق مسروقه از مخفيگاه متهمان، بيان کرد: سارقان در روند تحقيقات پليسي و پس از رويارويي با ادله موجود به ۱۰۰ فقره سرقت سيم هاي شبکه هوايي برق در سطح شهرستان هاي "زرند، راور، رفسنجان، سيرجان، بم و کرمان" اعتراف کردند که از سوي پليس بازسازي صحنه ۵۰ فقره از اين سرقت ها انجام و اموال مسروقه تحويل نماينده حقوقي شرکت برق شده است.
ناظري در پايان خاطرنشان کرد: دستگيري همدستان و ديگر اعضاي اين باند در دستور کار پليس قرار دارد.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar