نماد آخرین خبر

زندانیان قزلحصار واکسن کرونا می‌زنند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زندانیان قزلحصار واکسن کرونا می‌زنند

ايسنا/ طي جلسه‌اي که با حضور رئيس موسسه واکسن سازي رازي و مدير ندامتگاه قزلحصار برگزار شد، راه هاي توسعه همکاري بين دو مرکز بررسي شد.

اشکان کمالي مدير زندان قزلحصار اظهار کرد: از آنجا که در کشور در شرايطي قرار دارد که پروتکل‌هاي بهداشتي بايستي با دقت رعايت شود، مناسب بودن محيط زندان‌هاي استان و تمام فضاها نقش مهمي در سلامت فيزيکي و رواني زندانيان دارد.
وي با اشاره به ضرورت ارتقاي امور بهداشتي و درماني تصريح کرد: در مرحله اول بر اساس برنامه ريزي ستاد ملي کرونا، کادر درمان شاغل در زندان همراه با ساير کادر درمان کشور واکسن کرونا دريافت کردند.
وي تأکيد کرد: کادر درمان ندامتگاه با تمام توان در مقابل ورود ويروس کرونا به مجموعه ايستادگي مي کند. از آن جا که اين مرکز مختص نگهداري زندانيان موادمخدر مي باشد، بيش از پيش بايد در بخش قرنطينه به امر غربالگري اهميت داده شود تا هيچ گونه ابتلايي به اين بيماري نداشته باشيم.
کمالي همچنين گفت: بر اين اساس جلسه مشترکي با حضور دکتر اسحاقي رئيس موسسه سرم سازي رازي تشکيل شد تا در مرحله دوم واکسيناسيون، مددجويان اين ندامتگاه واکسن دريافت نمايند.
وي ادامه داد:  نظارت و کنترل مستمر بر عوامل‌ محيطي در ارتقاي سلامت‌ افراد نقش‌ اساسي دارد و در سايه محيطي سالم و بهداشتي مي توان در تغيير، رشد و باز پروري شخصيت مددجويان اثرگذار بوده، به اهداف متعالي سازمان زندانها در اصلاح و تربيت زندانيان نائل آمد.
مدير زندان قزلحصار در پايان گفت: تعدادي از مددجويان داراي بيماري هاي زمينه اي که در اين مرکز، دوران حبس را سپري مي کنند، واکسن کرونا دريافت نموده اند و طي اين جلسه در خصوص تأمين واکسن مورد نياز جهت ديگر مددجويان بحث و بررسي شد.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran