نماد آخرین خبر

عکس/ استادیوم اراک و چمن شرحه شرحه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عکس/ استادیوم اراک و چمن شرحه شرحه!

ورزش 3/ برگزاري مسابقات کشوري رشته دو و ميداني باعث لطمه جدي به چمن  استاديوم امام خميني اراک شده است. 

پس از اينکه مشکلاتي در خصوص نور ورزشگاه امام خميني پيش آمد حالا مشکل جديدي براي زمين چمن ورزشگاه خانگي تيم فوتبال آلومينيوم اراک پيش آمده است.
از ابتداي هفته جاري مسابقات کشوري دو و ميداني به ميزباني اراک و در ورزشگاه امام خميني برگزار شد. مسئله اي که باعث از بين رفتن بخشي از زمين چمن استاديوم شده است. در تصاويري که به دست ما رسيده قلوه‌کن شدن بخشي از زمين به وضوح ديده مي‌شود.
در اين بين ظاهرا مسئولان هيئت دو و ميداني پس از بيرون کشيدن دو دروازه، محوطه جريمه را به عنوان منطقه مهار پرتاب ديسک انتخاب کرده‌اند که همين موضوع باعث خرابي بيشتر آن منطقه از چمن شده است. 
اين در حالي است که طبق اعلام باشگاه آلومينيوم، تمام هزينه‌هاي نگهداري از استاديوم و زمين چمن بر عهده اين باشگاه بوده؛ در صورتي که ورزشگاه امام خميني در اختيار و اجاره آلومينيوم نيست و توسط اداره ورزش و جوانان استان به هيئت دو و ميداني اجاره داده شده است. 
طبق برنامه قرار بود تمرينات آلومينيوم روز چهارشنبه هفته جاري از سر گرفته شود و به نظر مي‌رسد اين اتفاق شروع تمرينات تيم را تحت تاثير قرار خواهد داد. 
حالا و در کمتر از يک ماه دو مشکل عمده براي استاديوم امام خميني اراک که تنها ورزشگاه استاندارد استان براي ميزباني از مسابقات ليگ برتر فوتبال است، پيش آمده و بايد ديد مسئولان مربوطه در اداره ورزش و جوانان و هم‌چنين باشگاه آلومينيوم چه واکنشي به اين حواشي خواهند داشت.


 

آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today