نماد آخرین خبر

پیکر ۲ شهید گمنام وارد امامزاده سیدمظفر بندرعباس شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیکر ۲ شهید گمنام وارد امامزاده سیدمظفر بندرعباس شد

ايرنا/ هواپيماي حامل ۲ شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر در فرودگاه بندرعباس به زمين نشست و پس از استقبال رسمي و اداي احترام ويژه نظامي به امامزاده سيد مظفر انتقال يافت.

پيکر اين ۲ شهيد ۱۸ و ۲۰ ساله که از مناطق عملياتي فکه مربوط به عمليات والفجر مقدماتي و شرق دجله در عمليات بدر تفحص شده است، براي تشييع در ميان خيل يادگاران هشت سال دفاع مقدس و عاشقان اين شهر در امامزاده سيد مظفر(ع) قرار مي گيرد. 
قرار است پيکر اين ۲ شهيد گمنام در يادمان شهداي مجتمع بندري شهيد رجايي بندرعباس به خاک سپرده شود.
آيين شب وداع نيز در ساعت ۲۰ در امامزاده سيدمظفر(ع) بندرعباس با حضور مردم استان و گردهمايي رزمندگان در فضاي باز برگزار و سپس پيکرها در ساعات پاياني شب به شهرک هاي مسکوني بندرشهيد باهنر و رجايي انتقال و آيين وداع با حضور خانواده هاي کارکنان اين مجتمع ادامه مي يابد.
آيين تشييع و تدفين پيکر مطهر اين ۲ شهيد روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در مجتمع بندري شهيد رجايي بندرعباس برگزار مي شود.
درحال حاضر ۱۹۱ شهيد گمنام دفاع مقدس در نقاط مختلف استان هرمزگان تدفين شده اند که با حضور پيکر اين ۲ شهيد در سوم خرداد ۱۴۰۰، مجموع شهداي گمنام تدفين شده در اين استان به ۱۹۳ شهيد افزوده مي شود.  

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today