نماد آخرین خبر

فعالیت ۴ مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در زنجان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فعالیت ۴ مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در زنجان

ايرنا/ رئيس دانشکده‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکي زنجان گفت: هم اکنون در چهار مرکز تجميعي شهر زنجان به صورت حضوري و خودرويي واکسيناسيون گروههاي هدف انجام مي‌شود که اين کار با هدف دسترسي راحت مراجعه کنندگان انجام گرفته است.

محمدرضا مهراسبي، رئيس دانشکده‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني زنجان اظهار کرد: مراکز بهداشتي، آماده‌ ارائه  خدمات به مراجعان در شهرها و روستاها هستند و نيازي به حضور روستائيان در شهرها نيست و مي‌توانند در مراکز بهداشتي روستاي خود واکسينه شوند.
اين مسوول ادامه داد: سهميه‌ افراد بالاي ۷۵ سال که مشمول طرح واکسيناسيون هستند هم محفوظ است و در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه‌ سيب و پس از دريافت پيامک مي‌توانند به مراکز درماني مراجعه کنند.
به گفته مهراسبي در زمان حاضر استقبال گروه‌هاي هدف از تزريق واکسيناسيون خوب بوده و با توجه به افزايش مراکز تجميعي افراد مي توانند نسبت به اين امر مهم اقدام کنند تا در برابر بيماري ايمني يابند.
وي خاطرنشان کرد: مرکز خودرويي و غيرخودرويي پرديس دانشگاه علوم پزشکي استان زنجان واقع در گاوازنگ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر فعال است و گروه‌هاي هدف در صورت تمايل مي توانند بدون اتلاف وقت به اين ۲ مرکز مراجعه کنند.
رئيس دانشکده‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکي استان زنجان يادآوري کرد: واکسيناسيون افراد بالاي ۶۵ سال نيز در زنجان بصورت غيررسمي آغاز شده است که اين گروه نيز پس طي فرآيندها واکسينه مي شوند.
وي اظهار کرد: همکاري خوب شهروندان زنجاني به ويژه سالمندان نقش بسزايي در کاهش مرگ و ميرهاي کرونايي دارد که به اين موضوع مهم بايد توجه داشت.      

 

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today