نماد آخرین خبر

کودک بازیگوش همسایه راننده نیسان را به کشتن داد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کودک بازیگوش همسایه راننده نیسان را به کشتن داد

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان همدان گفت: پسر خردسال با فشار دادن سوئيچ استارت خودروي نيسان سبب مرگ مرد ۴۱ ساله شد.

سرهنگ فرخ جمالي، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان همدان در تشريح جزئيات اين حادثه اظهار کرد: اين راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئيچ خودرو را نيز باز گذاشته بود و با نشستن در عقب خودرو در تلاش براي تعمير و رفع نقص چراغ‌هاي دنده عقب خودروي نيسان بود.
او با بيان اينکه در اين هنگام پسر همسايه وارد حياط اين منزل مسکوني شده و با توجه به باز بودن در خودرو سوار بر نيسان مي‌شود افزود: اين پسر اقدام به بازي با فرمان خودرو کرده و سوئيچ را فشار مي‌دهد که اين کار او سبب حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد ۴۱ ساله بين سپر نيسان و در خانه مي‌شود.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان همدان سرهنگ فرخ جمالي گفت: با توجه به شدت ضربه وارد شده اين مرد ۴۱ ساله دچار خونريزي داخلي شده و پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ فرخ جمالي از شهروندان خواست در صورت تعمير خودرو نکات و توصيه‌هاي ايمني را رعايت کرده و از قرار دادن سوئيچ بر روي وسيله نقليه و باز گذاشتن در‌ها پرهيز کنند.


آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today