نماد آخرین خبر

کشف حدود ۲۰۰ کیلو موادمخدر در امیدیه و هندیجان

منبع
بروزرسانی
کشف حدود ۲۰۰ کیلو موادمخدر در امیدیه و هندیجان

پايگاه خبري پليس/ فرمانده انتظامي خوزستان از کشف ۱۹۷ کيلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع ترياک و حشيش در شهرستان‌هاي اميديه و هنديجان خبر داد.

سردار سيدمحمد صالحي، فرمانده انتظامي خوزستان در اين باره بيان کرد: در راستاي تداوم اجراي طرح‌هاي برخورد با عناصر اصلي تهيه، توزيع و ترانزيت موادمخدر، پليس مبارزه با مواد مخدر با کار اطلاعاتي از انتقال ۲ محموله موادمخدر به شهرستان هاي هنديجان و اميديه مطلع شدند.
وي افزود: ماموران مسير حرکتي خودروي پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسايي و با همکاري ماموران پليس امام‌زاده عبداله هنديجان، خودروي مورد نظر را متوقف کردند که در بازرسي از آن مقدار ۷۸ کيلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشيش کشف شد.
فرمانده انتظامي خوزستان ادامه داد: همچنين در عملياتي ديگر ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اميديه با کار اطلاعاتي ۲ دستگاه خودروي وانت نيسان و پيکان سواري حامل مواد مخدر را شناسايي و متوقف کردند که در بازرسي از آنان مقدار ۱۱۸ کيلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ۲ قاچاقچي نيز دستگير شدند.
 سردارصالحي با بيان اينکه در مجموعه اين ۲ عمليات ۱۹۷ کيلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياک و حشيش کشف و سه قاچاقچي دستگير شدند که به همراه مواد کشف شده تحويل مرجع قضايي شدند.


  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today