logo

مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان ابقا شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان ابقا شد

ایرنا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: «امیر عظیمی» مدیرعامل فصل قبل باشگاه پاس در سمت خود ابقا شد و در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور نیز فعالیت می کند.

حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که عظیمی همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس ادامه دهد.
وی بیان کرد: همچنین ۲ گزینه برای سرمربیگری تیم پاس مطرح است که پس از بررسی تمام جوانب و برنامه های آن‌ها برای حضور قدرتمند در لیگ ۲ کشور، سرمربی تیم را به طور رسمی اعلام می‌کنیم.
سیفی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل باشگاه خواسته‌ایم که مذاکرات لازم را با گزینه‌های سرمربیگری داشته باشد و نظر خود را اعلام کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به تلاش برای جذب حامی مالی مناسب برای تیم پاس گفت: در نشستی با حضور حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، نسبت به حمایت بخش خصوصی گفت و گو شد و پس از نهایی شدن این موضوع، معرفی رسمی انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه هواداران صبر و حوصله بیشتری داشته باشند، یادآور شد: نسبت به چیدمان ترکیبی قدرتمند برای تیم پاس برنامه ریزی کرده‌ایم و جای نگرانی وجود ندارد.
تیم پاس تنها نماینده همدان در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است.
پاس با پنج سال ماندگاری در لیگ ۲، جزو تیم‌های پرسابقه این سطح از فوتبال کشور به شمار می‌رود.

 
 
 

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today