نماد آخرین خبر

۵۵ میلیارد ریال به اماکن ورزشی دهگلان اختصاص یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۵۵ میلیارد ریال به اماکن ورزشی دهگلان اختصاص یافت

ایرنا/ رئیس اداره ورزش و جوانان دهگلان گفت: ۵۵ میلیارد ریال بودجه مورد نیاز ورزش شهرستان دهگلان از محل اعتبارات استانی و ملی برای تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

فرید مبارکی، رئیس اداره ورزش و جوانان دهگلان اظهار کرد: این میزان با تخصیص اعتبار ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برای پروژه‌های نا تمام و نیمه تمام این  شهرستان اختصاص یافته است.
وی افزود: سالن ورزشی سقف بلند و چند منظوره شهر بلبان آباد یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران این شهر است که با تخصیص اعتبار مناسب در کوتاهترین زمان شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.
مبارکی اضافه کرد: برای احداث سالن چند منظوره حدود ۲۰ میلیارد ریال از منابع ماده ۱۸۰ اختصاص داده شده است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان با اشاره به اینکه ۲۵ میلیارد ریال به منظور احداث پیست دو‌ومیدانی و ساخت ساختمان خدماتی در مجموعه ورزشی شهید علیزاده اختصاص داده شده است گفت: مبلغ دو میلیارد ریال هم برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از پروژه های ورزشی این شهرستان احداث سالن اختصاصی بانوان ورزشکار در مجموعه شهید علیزاده است که بیش از هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های ملی امسال برای آن در نظر گرفته شده است.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online