نماد آخرین خبر

طغیان کرونا در خاش

منبع
ايسنا
بروزرسانی
طغیان کرونا در خاش

ایسنا/ فرماندار خاش گفت: بی توجهی و سهل انگاری مردم در انجام واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به طغیان بیماری در یکی از مناطق شهرستان شده است.

صاحب گل صالحی، فرماندار خاش اظهار کرد: همه شاغلان در تمامی واحدهای صنفی و خانواده ها ملزم به دریافت حداقل یک دز واکسن طی ۴۸ ساعت آینده هستند و پس از مهلت تعیین شده و بررسی توسط گشت ویژه ستاد کرونا با خاطیان این امر برخورد جدی و نسبت به پلمب صنف متخلف اقدام خواهد شد.
وی با تاکید بر راه اندازی خودروهای سیار واکسیناسیون در سطح بازار و اماکن پرتردد شهرستان جهت تلقیح واکسن و سهولت بیشتر در دسترسی مردم و بررسی و اعلام لیست فرهنگیان و عوامل اجرایی مدارس و دانش آموزان فاقد کارت واکسن به ستاد کرونا، گفت: ممانعت از حضور مدیر، معلم و دانش آموزان فاقد کارت واکسن در مدارس مگر با انجام دو تست PCR در هفته با هزینه شخصی مورد تاکید است.
فرماندار خاش افزود: ممانعت از حضور کارمندانی که حداقل یک دز واکسن دریافت نکرده اند در تمامی دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و خصوصی با جدیت دنبال می شود.
وی تاکید کرد: گشت های مشترک ستاد کرونا ضمن بازدید سرزده از تمامی ادارات، اصناف، نهادها و بخش های دولتی و غیر دولتی ارائه دهنده خدمت و کالا نسبت به بررسی کارت واکسن کارکنان و کسبه به صورت رندوم اقدام کرده و لیست خاطیان به همراه گزارش بازدید جهت برخورد با متخلفین به ستاد کرونا اعلام شود.


آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today