نماد آخرین خبر

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور

منبع
برنا
بروزرسانی
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور

برنا/ جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات در مناطق مرزی زابل و میرجاوه خبر داد.

جواد رفیعی، جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان از فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی زابل و میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مامورین هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مرزی تعدادی قاچاقچی مواد مخدر که از سمت خاک افغانستان در حال ورود به کشورمان را مشاهده، با رعایت ملاحظات حفاظتی و قانون بکارگیری سلاح سریعاٌ جهت دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری دو نفر متهم و توقیف سه دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۲۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۱۷۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۸۳ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه را کشف کنند.
رفیعی بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه از فعالیت قاچاقچیان و انتقال موادمخدر به کشور آگاه و بلافاصله مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را شناسایی و در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today