نماد آخرین خبر

اولتیماتوم ۳ روزه کمالوند برای حل مشکلات

منبع
بروزرسانی
اولتیماتوم ۳ روزه کمالوند برای حل مشکلات

خوزستان اسپورت/ شاگردان فراز کمالوند اولین سه امتیاز فصل را برای فوتبالدوستان جنوبی سوغات آوردند.

نفت مسجدسلیمان شنبه شب در استادیوم امام رضا(ع) یک فوتبال ناب جنوبی را به نمایش گذاشت؛ مسابقه‌ای که با خلق چندین موقعیت گلزنی و کسب اولین سه امتیاز لیگ برای فوتبال خوزستان همراه شد.
شاگردان فراز کمالوند بارها روی دروازه پدیده خطرساز شدند و سرانجام در هشتادمین دقیقه مزد برتری فنی خود را با زدن یک گل زیبا گرفتند.
بازی جذاب نفتی‌ها و کسب این سه امتیاز شیرین در حالی رقم خورد که نفت مسجدسلیمان با مشکلات بسیار زیادی در این فصل مواجه است، مشکلاتی که صدای اعتراض فراز کمالوند را نیز در آورد و این مربی باتجربه در کنفرانس خبری به مسئولان ۷۲ ساعت برای حل مشکلات تیمش فرصت داد.
نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ برتری است که با سپری شدن سه بازی از لیگ هیچ پولی به بازیکنانش پرداخت نکرده است، علاوه بر آن با مشکلاتی نظیر نداشتن پزشک، زمین تمرین و خوابگاه مناسب روبرو بوده و برای انجام بازی خانگی مقابل سپاهان هم ناچارا عازم شهر دیگری شده است.
فراز کمالوند اما نخستین سه امتیاز فوتبال خوزستان در فصل بیست و یکم لیگ را از قلب همه این مشکلات بیرون کشید تا هواداران جنوبی پس از مدت‌ها طعم شادی را بچشند.
مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان طبق اعلام کمالوند تا روز چهارشنبه این هفته فرصت خواهند داشت که مشکلات موجود را برطرف کنند، در غیر اینصورت ممکن است سرمربی تیم‌شان تصمیم دیگری اتخاذ نماید و آن‌گاه مدیران نفتی باید پاسخگوی این وضعیت باشند.


 

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today