نماد آخرین خبر

جوجه‌ریزی در استان هرمزگان ۱۰ درصد افزایش یافت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جوجه‌ریزی در استان هرمزگان ۱۰ درصد افزایش یافت

تسنیم/ سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: امسال نسبت به سال گذشته جلوتر هستیم به طوری‌که در 10 ماه ابتدایی سال‌ 1400 میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد با افزایش روبه‌رو بوده است. 

عباس مویدی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ظهر امروز در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام شب عید نوروز و ماه مبارک رمضان را در پیش داریم باید پیش‌بینی‌های لازم در این حوزه انجام شود و تمهیدات اندیشیده شود.
وی با اشاره به نیاز بازار به عرضه مرغ افزود: روزانه 146 تن مرغ در کشتارگاه کشتار شده و وارد بازار و در آن عرضه می‌شود که براساس تمهیدات انجام شده برنامه‌‌‌ریزی لازم جهت تامین گوشت مرغ مورد نیاز در ایام پایانی سال انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد. 
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بیان‌ کرد: امسال نسبت به سال گذشته جلوتر هستیم به طوری‌که در 10 ماه ابتدایی سال‌ 1400 میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد با افزایش روبه‌رو بوده است. 
وی خاطرنشان کرد: میزان جوجه‌ریزی در بهمن‌ماه تاکنون بیش از دو میلیون و 100 هزار قطعه بوده و پیش‌بینی می‌شود این عدد به دو میلیون و 200 هزار قطعه نیز برسد. 

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today