نماد آخرین خبر

ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن‌های درگهان و سوزا افزایش می‌یابد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن‌های درگهان و سوزا افزایش می‌یابد

ایسنا/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت تولید سایت های آب‌شیرین‌کن درگهان و سوزا در جزیره قشم خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در خصوص بازدید از سایت های آبشیرینکن درگهان و سوزا با بیان اینکه آبفا تمام تلاش خود را برای تامین نیاز آبی قشم به کار خواهد بست، اظهار کرد: سایت آبشیریکن درگهان در حال حاضر با ظرفیت چهار هزار مترمکعب در شبانه روز تولید دارد که با اتمام مخزن فیلتر شنی تولید این سایت به پنج هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز خواهد رسید.
وی پیش بینی کرد: ظرفیت جدید این آب‌شیرین‌کن ماه آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.
مدیرعامل آبفای هرمزگان همچنین به ظرفیت تولید ۱۸۰۰ متر مکعبی آبشیرینکن سوزا اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار این آب‌شیرین‌کن پیش بینی لازم برای افزایش ظرفیت در تابستان پیش رو کرده است که امیدواریم با اضافه شدن این ظرفیت، شاهد بهبود وضعیت آب شهر سوزا باشیم.
حمزه پور به سه سایت دیگر آب‌شیرین‌کن جزیره قشم اشاره کرد و گفت: این سایت ها در باسعیدو، سلخ و تورگان ظرف دو سال احداث خواهد شد.
وی ظرفیت تولید هر یک از این آب‌شیرین‌کن ها را چهار هزار مترمکعب در شبانه روز عنوان کرد که در مجموع ۱۲ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید جزیره قشم اضافه خواهد کرد.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today