نماد آخرین خبر

امتحانات مدارس هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
امتحانات مدارس هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

تسنیم/ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از آغاز برگزاری امتحانات مدارس استان بنابر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

احسان کامرانی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه استان هرمزگان وضعیت مطلوبی در حوزه واکسیناسیون و مدیریت بیماری کرونا دارد و با زحمات و تلاش‌هایی که کادر بهداشت و درمان استان داشتند هرمزگان در زمینه واکسیناسیون توانسته است رتبه اول کشوری را کسب کند.
وی افزود: وضعیت پایدار فعلی آسان به دست نیامده است لذا لازم است با پرهیز عادی‌انگاری شرایط پایدار حفظ شود و مردم نیز تشویق شوند تا اهتمام ویژه‌ای به تزریق دز سوم واکسن داشته باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان‌کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا با همکاری آموزش و پرورش سطح واکسیناسیون دانش‌آموزان به ویژه در دانش‌آموزان زیر 12 سال افزایش یابد.
کامرانی بیان‌ کرد: یکی از موضوعاتی که امروز مطرح شد برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس بود که بر مبنای پیشنهاد اداره کل  آموزش و پرورش استان هرمزگان بنا شد از بیستم اردیبهشت‌ماه این امتحانات آغاز شود.
وی در پایان بر لزوم نظارت بیشتر بر خوابگاه‌های دانش‌آموزی تاکید کرد.



آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today