نماد آخرین خبر

سلام دختران بسکتبالیست کردستانی به لیگ برتر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سلام دختران بسکتبالیست کردستانی به لیگ برتر

ایسنا/ تیم بانوان بسکتبال شیدای کردستان در مصاف با تیم مولتی کافه مشهد به پیروزی دست یافت و به مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور صعود کرد و جواز حضور در سوپر لیگ ایران را کسب کردند.

تیم بسکتبال بانوان استان کردستان در قالب تیم شیدای کردستان، در رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور حضور پیدا کردند و توانستند با عملکرد خوب در پلی آف این رقابت‌ها به فینال راه پیدا کنند و جواز حضور در لیگ برتر ایران را از آن خود کنند.
تیم بسکتبال شیدای کردستان به مربیگری سروه ضرغامیان توانست با بهره گرفتن و اعتماد به بازیکنان باسابقه و بومی نتایج این رقابت ها را به سود خود رقم بزند.
این تیم، در سومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور که در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شد توانست در یک دیدار حساس تیم مولتی کافه مشهد را با نتیجه ۶۵ بر ۶۳ مغلوب خود کند و به دیدار فینال لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور راه پیدا کند.
این ۲ تیم در ۲ دیدار قبلی خود در شهر سنندج، هر کدام یک پیروزی را از آن خود کرده بودند و هر دو برای صعود به مرحله نهایی، به پیروزی در دیدار امشب نیاز داشتند.
مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم های کبابی شیدای کردستان، خانه بسکتبال نیشابور، ذوب آهن اصفهان و مولتی کافه مشهد به صورت رفت و برگشت برگزار شد.
تیم ذوب آهن اصفهان نیز در دیگر بازی از مرحله نیمه نهایی توانست تیم خانه بسکتبال نیشابور را در ۲ بازی شکست دهد و فینالیست شود.
براین اساس، بلندقامتان کردستانی دیدار فینال را با تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می کنند تا قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور مشخص شود.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online